28. března 2016

Co poslouchám? | Březen

Dneska jsem si připravila trochu netradiční článek a sice na téma, co poslouchám. Pravda je taková, že já poslouchám takřka všechno. Od popu až k nějakému metalu. Měla jsem období, kdy jsem se striktně držela jen jednoho žánru, ale moc dlouho mi to nikdy nevydrželo. Jsem prostě člověk, který potřebuje časté změny.
Nebudu to moc okecávat a rovnou vám představím písničky, které mi tu teď hrají pořád dokola.

Coldplay - Hymn For The Weekend
O skupině už vím dlouhatánskou dobu, ale nikdy mě nelákalo si je poslechnout. To se stalo až úplnou náhodou, kdy jsem se klasicky proklikávala různými písničkami na youtube. Právě tahle mě hned učarovala. Jak samotná písnička, tak klip jsou nádherné. Indie je země, která má jistě co nabídnout a já bych se do ní chtěla jednou podívat.


Carey Mulligan - Let No Man Steal Your Thyme
Tahle písnička je soundtrack k filmu Daleko od hlučícího davu. Já četla stejnojmennou knihu od T. Hardyho, která je na jednu stranu nádherná, ale možná až zbytečně protáhlá. Do písničky jsem se každopádně naprosto zamilovala.


Kadie Elder - First Time He Kissed a Boy
"Keeping back
the ghost inside
Locked him in a pack
all his life"

Sia - Cheap Thrills
Touhle zpěvačkou mě nakazila moje sestra, která jí teď poslouchá neustále. Musím říct, že ani já jsem po poslechnutí neodolala tomu kouzlu. Sia má všechny klipy citlivé a promyšlené, na rozdíl od mnohých zpěváků, kde v klipech najdeme jen polonahé holky a jejich kroutící se zadky.

To by bylo všechno. Samozřejmě toho poslouchám víc, ale chtěla jsem vypíchnout jenom ty nejlepší. Jaké interprety posloucháte vy? 

3 komentáře:

  1. No, znám 2 z nich... Tak si jdu pustit ty zbylé. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek :) Znám jen jednu písničku, a sice tu od Coldplay. Poslouchala jsem je před lety, pak pro mě nějak ztratili kouzlo, ale touto písničkou si mě opět získali :) Jinak můj playlist teď okupují osmdesátkové hity, to bude asi tím jarem :D Přeju krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. Ze zmiňovaných písní znám asi jenom tu první, ale i tak ale pěkně pojatý článek :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat