23. března 2016

Knižní výzva | 2016



O téhle výzvě už vím delší dobu, ale jelikož blog jsem založila před pár dny, účastním se až teď. Dlouho jsem přemýšlela, jaký cíl bych si měla stanovit a nakonec jsem dospěla k číslu 40. Byla bych moc ráda, kdyby se mi tohle číslo povedlo, ale uvidíme.
Článek doplněn o celý rok 2016 a shrnutí výzvy.

LEDEN
1. Inferno | D. Brown
2. Divergence | V. Roth
3. Rezistence | V. Roth
4. Černočerná tma | S. King

ÚNOR
5. Petr a Lucie | R. Rolland
6. Daleko od hlučícího davu | T. Hardy
7. Marťan | A. Weir

BŘEZEN
8. Napůl zlý | S. Green
9. Analfabetka, která uměla počítat | J. Jonasson
10. Líbali jsme se | D. Levithan
11. Rváč | N. Leonard

DUBEN
12. Strašidla | C. Palahniuk
13. Napůl divoký | S. Green
14. Město z kostí | C. Clare

KVĚTEN
15. Pes baskervillský | A. C. Doyle
16. Aliance | V. Roth

ČERVEN
17. My děti ze stanice Zoo | C. V. Felscherinow
18. Roky pod psa | M. Zusak
19. Carrie | S. King
20. Rosemary má děťátko | I. Levin
21. Ztracený válečník | D. Jolley
22. Zády k sobě | J. Franck

ČERVENEC
23. Dech, duch a duše češtiny | P. Loucká
24. Pan Kaplan má třídu stále rád | L. Rosten
25. Podivuhodný případ Benjamina Buttona |  F. S. Fitzgerald
26. Kam se poděla Elizabeth | E. Healey
27. Smečka rváčů | M. Zusak
28. Saturnin | Z. Jirotka

SRPEN 
-

ZÁŘÍ
29. Planeta samých chlapců | A. Georgiev
30. Romeo a Julie | W. Shakespeare

ŘÍJEN
-

LISTOPAD
31. Zkrocení zlé ženy | W. Shakespeare
32. Sluha dvou pánů | C. Goldoni
33. Lakomec | Moliére

PROSINEC
34. Hra na krvavé koleno | J. Traxler
35. Hamlet | W. Shakespeare
36. Tajemství | R. Byrne
37. Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru | B. A. Sáenz

Máme tu konec knižní výzvy roku 2016 - nerada tomu tak říkám, protože jsem to jako výzvu vůbec nebrala. Četla jsem svým vlastním tempem a na konci jsem se nesnažila nic dohnat. I tak jsem ale s výsledkem nadmíru spokojená. Ke čtyřiceti knihám, které jsem si na začátku vztyčila chybělo opravdu málo.
Dle seznamu přečtených knih je vidět, jak se u mě střídala různá období. Během srpna a října jsem nedokončila žádnou knihu, protože byly jiné věci na práci. Naopak v červnu jsem přečetla za celý rok nejvíce knih - což je až k neuvěření, vzhledem k tomu, že právě v červnu se uzavírají veškeré známky ve škole.

Jak jste s knižní výzvou dopadli vy? Já se rozhodně zúčastním i v roce 2017.


1 komentář:

  1. Jé divergence! Tu bych si taky chtěla přečíst, jenže to bude těžký protože jsem ještě nedočetla Rudá jako Rubín. Zítra se na ní vrhnu, protože dnes jsem trochu při-opilá. :DD Jo, dala jsem si frisco... když ono je tak dobrý! A otevřela jsem ho zrovna dneska, protože jinak by mi ho vypila máma. Ne, kecám. Ale jedno mi vypila a ani se nerozdělila... pche!
    tak jo já jdu hledat frisco. mám na něj chuť. hlavně hodně štěstíčka a zdravíčka do tý knížní výzvy. debilní Teri se loučí! čau. :)

    OdpovědětVymazat