1. dubna 2016

Unboxing | Králičí klec

Tak se zase po několika dnech hlásím s dalším článkem. Nic jsem tenhle týden nestíhala. Všichni učitelé se proti nám spikli a tak píšeme jeden test za druhým. Alespoň, že tenhle týden už je u konce.
Se sestrou si příští sobotu pojedeme pro králíčka, kterého máme zamluveného u chovatelky. A aby takový králíček nestrádal, tak samozřejmě potřebuje kde bydlet. Proto jsme objednaly krásnou klec a když už jsme byly u toho, tak ještě krmení a nějaké vitamíny.



Na fotce se to tolik nezdá, ale ta krabice byla vážně obrovská. A taky těžká. Vážila přes osm kilo a nejdelší stranu měla jeden metr (Což je samotná délka klece.)


Po rozříznutí vrchní vrstvy na nás čekala jak jinak, než halda igelitů a kuličkové fólie (To zas bude praskání).

A tady už je pohled na obsah balíku po sundání všech nadbytečností. Ke kleci bylo vcelku bohaté příslušenství. Konkrétně domeček, mistička, jesličky na seno a napáječka. Sestru nejvíc zaujala mistička, která má krásnou světle zelenou barvu. K barvě vaničky se sice moc nehodí, ale i tak.


Finální verze v podobě složené klece. Skládání jsem se ujala já a zabralo mi to necelých deset minut, takže nic složitého. Klec se zdá, až na pár vratkých bodů, pevná. Teď už jenom doufat, aby jí králíček nezačal demolovat.
Jinak já jsem teď ve fázi, kdy se snažím na internetu vyčíst co to jde o správné péči o takového ušáka. A kdyby někdo chtěl vědět jeho jméno, tak to bude Toby. Je až k neuvěření, jak rychle jsme se na tom shodly.

2 komentáře:

  1. Jé, to je krása, těším se pak na fotky samotného ušáka a přeji, aby byl dlouho zdravý a spokojený a abyste si s ním užili spoustu krásných chvil :) Pěkný víkend přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. My už dlouho žádného domácího mazlíka nemáme, což je škoda :/

    OdpovědětVymazat