9. ledna 2017

Knižní výzva | 2017

Před chvílí jsem aktualizovala článek o knížní výzvě 2016, kde si můžete přečíst, jak jsem si vedla. Letos se do výzvy pustím znovu se stejným množstvím jako v minulém roce - tedy 40 knih. Budu ráda, když se mi tentokrát povede číslo překročit, ale jak už jsem psala, je to pro mě spíše zábava, než honba za čísly.
(Seznam přečtených knih budu postupně aktualizovat)

LEDEN
1. Bajky barda Beedleho | J. K. Rowlingová
2. Příšerné příběhy vánoční | C. Priestley
3. Zápisník smrti | T. Ohba

ÚNOR
4. Johnny Cash, I see darkness | R. Kleist
5. Zákopy | J. Eldridge
6. Když psi plášou | M. Zusak
7. Harry Potter a prokleté dítě | J.K. Rowlingová

BŘEZEN
8. Čtyři dohody | D. M. Ruiz
9. Farma zvířat | G. Orwell
10. Klíč k životu | J. Canfield
11. Kouzlo | R. Byrne

DUBEN
12. Apokryfy | K. Čapek
13. Probuď se a žij | D. Brande
14. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti | R. Riggs
15. Šachy | K. Whyld
16. Achilleova píseň | M. Miller
17. Odhalte své tajemství | M. Leone
18. Mistrovská paměť | D. O'Brien
19. Síla introvertů | S. Löhken

KVĚTEN
20. Labyrint: Útěk | J. Dashner
21. Alchymista | P. Coelho
22. Život je mýdlová bublina | Osho
23. Will Grayson, Will Grayson | J. Green, D. Levithan

ČERVEN
24. Rukověť bojovníka světla | P. Coelho
25. Přehoď výhybku a splň si svá přání | V. Lindau
26. Denní naučení | R. Byrne
27. Řbitov zviřátek | S. King

ČERVENEC
SRPEN
ZÁŘÍ 
ŘÍJEN
LISTOPAD
PROSINEC


Také jste se pustili do knižní výzvy? Pokud ano, jaký je váš cíl?

Žádné komentáře:

Okomentovat