25. března 2016

Nejkrásnější obálka | 1

Na tenhle projekt jsem narazila na blogu Wallet of infinity a moc se mi zalíbil, takže bych se taky chtěla zúčastnit. Obálka knihy je dost důležitá, protože knížka může být sebelepší, ale když bude mít nepěkný obal, tak po ní skoro nikdo nešáhne. Já sama musím přiznat, že v knihkupectví často vybírám knihy podle obalu, ačkoliv vím, že to není úplně správné a daleko důležitější je samotný děj.
Projekt spočívá v tom, že si z libovolné knižní série vyberete obálku, která se vám nejvíc líbí. Nic složitého, že?

Povstalecká triologie | Veronica Roth


Tady se nemusím dlouho rozhodovat, protože na první pohled je pro mě nejkrásnější Rezistence. Má příjemné barvy a celkově působí takovým poklidným dojmem, což bude hlavně tím stromem. Modré pozadí Divergence je sice taky pěkné, ale kazí to ten oheň, který by se jistě dal zpracovat o něco lépe.

Sirotčinec slečny Peregrinové | Ransom Riggs



Na tuhle sérii se zatím jen chystám, ale ty obálky jsou prostě fascinující. Nejvíc se mi líbí Knihovna duší, která má vyjít až 13.4.2016 (Což je vlastně za chvíli). Asi to bude tím, že na obálce je chlapec a ne dívka, jako tomu bylo doposud. Navíc ta křídla jsou parádní. Stejně je to těžký výběr, protože každá obálka má něco do sebe a vzbuzuje odlišný pocit. 

Andělé | Lauren Kate



A jako poslední pro dnešní díl tu mám sérii Andělé. Četla jsem jen první dva díly, ale ke čtení jsem se musela dost nutit, takže jsem se pak dál nepouštěla. Obálky jsem důkladně zkoumala a došla k názoru, že Vytržení by se umístilo jako poslední. A jasným favoritem na vítěze je pak Vykoupení, na kterém je dokonalé snad všechno. Šaty, prostředí i barvy, všechno to k sobě úžasně ladí. 

Které obálky se nejvíc líbí vám?

6 komentářů:

  1. Hezky pěkně :) Skvělý výběr i článek celkově

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, mně se z první triologie líbí nejvíc asi Aliance... :3 Obsahově se mi většinou líbí první díly... :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Díky, že ses zapojila :)
    Kromě poslední série bych vybírala asi stejně, U Andělů se mi nejvíc líbí obálka Pádu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se tenhle projekt hrozně líbí!

    Co se týče knih a obálek, na Rezistenci se s tebou shodnu, ale třeba v druhém případě se mi víc než Knihovna duší líbí obálka Podivného města.

    Přeju krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Divergence a poslední série mají vážně nádherné obálky. Já osobně jsem četla Divergenci a před zhruba rokem jsem rozečetla Pád, ale bohužel nedočetla, možná se k němu ale ještě vrátím :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat