24. března 2016

Seriálový tag

Dlouho jsem přemýšlela, jaký tag bych měla pro začátek zvolit a nakonec mi padl zrak na ten seriálový. Jsem totiž velký milovník seriálů a ráda bych vám tímto představila moje oblíbené kousky.

1. Na jaký seriál si v poslední době začala koukat?
Před třemi měsíci jsem se začala dívat na Teen Wolf. Už po prvních epizodách mě to začalo ohromně bavit a tak jsem za pár týdnů shlédla všechny dostupné díly. K mému štěstí vycházela pátá řada, takže jsem se pak ještě měla na co dívat (I když jsem musela na nový díl čekat týden). Teď mě mrzí, že už to skončilo a já zase musím čekat na novou sérii. 

2. Kterou postavu obdivuješ 
Mám jich víc a převážná většina z nich je ze seriálu Game of Thrones. Ten seriál je tak parádní, že to snad ani není možné. Jako zástupce všech ale zvolím Aryu Stark. Odvážnou dívenku, který si musela projít příšernými momenty a přesto se stále drží na nohou.

3. Když se řekne slovo "sexy", kdo se ti vybaví?
Tohle je bez debat. Derek Hale, opět z Teen Wolf. Každý kdo měl tenhle seriál možnost vidět, mi dá určitě za pravdu, že právě on je tou nejvíc sexy postavou. A uvědomuje si to i režie, protože Dereka svlékají do půl těla, kdy to jen jde.

4. Se kterou postavou máš nejvíc společného?
Tohle je těžká otázka. Dokonce se mi zdá, že snad se žádnou postavou toho nemám moc společného. Napadá mě jenom Lisa Simpson, i když nejsem zdaleka tak chytrá jako ona, nějaké společné maličkosti by se našly.

5. Který ze seriálů tě nejvíc zaujal dějem?
In the Flesh. Tenhle seriál zná jen hrstka lidí, ale na mém seznamu se řadí mezi ty nejlepší, které jsem kdy viděla. Příběh se odehrává po zombie apokalypse, kdy se nakažené lidi podařilo vyléčit a teď se vracejí do společnosti. Očekávejte samostatný článek, protože ten seriál si ho zaslouží.

6. S kterou postavou by ses chtěla setkat?
Byl by to Sherlock, ze stejnojmenného seriálů z produkce BBC. A nejen kvůli tomu, jak vypadá *smích*. Jeho umění dedukce je působivé, i když se někdy může zdát spíše děsivé. Ráda bych se o sobě dozvěděla nějaké nové věci. 

7. Na které místo by ses chtěla podívat?
Tady přichází na řadu další seriál a konkrétně American Horror Story. Opravdu ráda bych se podívala na místa ze všech sérií, ačkoliv by to byla asi moje poslední návštěva.

8. Vyjmenuj všechny seriály, na které koukáš.
Game of Thrones, American Horror Story, Sherlock, Teen Wolf, Supernatural, The Big Bang Theory, The Vampire Diaries, Dr. Haus, Friends.
A dříve jsem v televizi koukala na Plný dům, Chůvu k pohledání, Simpsonovi a Dvě socky.

Děkuji za přečtení a budu ráda, když mi do komentářů napíšete vaše oblíbené seriály.

7 komentářů:

  1. GOT! <3 :) Teším sa na novú sériu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. heh žádnej seriál z těch co jsi tu vypsala jsem nikdy neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento tag jsem psala snad o letní prázdniny. Každopádně taky jsem tam napsala, že miluju Aryu Stark, protože je to absolutně nejlepší postava (s Malíčkem) z GoT! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný článok. Aspoň poznám viac seriálov :D :)
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám koukám, další seriálová milovnice. *spokojeně si promne ruce* Vítám do klubu!
    Sama sleduji několik z výše vyjmenovaných seriálů. Teen Wolf, Game of Thrones, Sherlock (samozřejmě Friends, Dr. House a The Big Bang Theory, i když ty už beru jako samozřejmost :D ) plus perličky jako The Walking Dead, The 100, Agents of S.H.I.E.L.D., Daredevil a Jessica Jones.
    In the Flesh znám už dlouho, ale přes dlouhý seznam dalších věcí jsem se k němu ještě nedostala. :/

    Iliene z Fantasy is my weapon

    OdpovědětVymazat
  6. Na 1, 3 a 6 bych asi odpověděla podobně. Taky sleduju některé seriály, jako ty plus ještě spoustu dalších (The 100, Stargate, Limitless, Doctor Who, Arrow, Flash, SPN, Merlin, Sherlock, Teen Wolf, Firefly...) :D :)
    Catamount

    OdpovědětVymazat