3. dubna 2016

Přečteno | Březen

V tomhle článku bych vám chtěla představit knížky, které jsem za měsíc březen přečetla. Není jich sice moc, ale já o sobě neprohlašuji, že jsem kdovíjak rychlý čtenář. Některé knížky přečtu za dva dny, některé mi zase trvají klidně dva měsíce. Dneska tu mám jednu takovou knížku, která mi trvala měsíc a půl.

Napůl zlý | S. Green
Na knížku jsem psala recenzi, kterou si můžete přečíst tady. Dost mě nadchla a aktuálně se pouštím do druhého dílu s názvem Napůl divoký. Prý je ještě lepší než první díl, tak uvidíme.
5/5


Analfabetka, která uměla počítat | Jonas Jonasson
Od autora už jsem před nějakým časem četla Stoletého staříka. A i přes tloušťku knížky, jsem jí měla přečtenou za tři dny. U Analfabetky to bylo jiné, ačkoliv do čtení jsem se pouštěla s ještě větším nadšením. Zdálo se mi, že Jonasson se drží podobného tématu a spoustu situací jsem snadno odhadla dopředu. Zklamaná jsem ale nebyla, protože i tak to bylo dost kvalitní čtení
4/5


Líbali jsme se | David Levithan
Recenze k přečtení tady. Knihu jsem po celou dobu čtení nemohla odložit a ráda se k ní v budoucnu vrátím. Tématem i samotným zpracováním předčila mé očekávání.
5/5



Rváč | Niall Leonard
Oddechovka z mafiánského prostředí. Normálně si takové knížky nevybírám, ale u téhle mě zaujala obálka. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na prostředí a hlavní postavy, ale pak už jsem se nemohla odtrhnout. Trochu mě mrzelo, že některé události byly dost přitažené za vlasy. To nejvíc kazilo celkový dojem.
3/5

Strašidla | Chuck Palahniuk 
Tohle je ta zmiňovaná knížka. Knížka, která mi trvala tak dlouho. Názory na tohle dílo se liší. Někteří to vzdali po první kapitole, jiní zase vytrvali bez většího znechucení. Jsem ta druhá skupina a nevím, jestli to není spíš špatně. Pokud knihu znáte, tak jistě víte o čem mluvím. 
Připravím samostatnou recenzi, protože je tolik věcí, které bych o knize chtěla říct. 

7 komentářů:

  1. Znám první tři zmíněné knížky, ale nečetla jsem z nich ani jednu :D
    Každopádně na první zmiňovanou sérii se už hodně dlouho chystám a Analfabetku bych si taky ráda přečetla :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, krásná bilance. Četla jsem pouze Analfabetku, ale třeba Palahniuka znám a četla jsem od něj jiné tituly. Například Snuff, který se mi vcelku líbil (jestli se to o takovém příběhu dá říct, aniž bych vypadala jako úchyl) a myslím, že to je jedno z jeho nejlepších děl. Zatím jsem se ale nedostala ke Klubu rváčů, tak uvidím, zda to Snuff nepředčí. Na recenzi na Strašidla budu moc zvědavá - pamatuji si, že jsem před lety jednu Palahniukovu knihu taky odložila, ale vůbec si nemohu vybavit, která to byla. Moc se těším na Tvůj názor a dojmy :) Hezké čtení i v dubnu a pěkné pondělí přeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nečetla jsem ani jednu a ani se nějak moc nechystám, po Stoletém staříkovi mě nijak další díla od autora ani nelákají, ale musím pochválit vzhled, máš to tu takové pěkné, čisté, útulné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych řekla že je to skóre více než dobré :) Ze zmíněných jsem četla Analfabetku, která se mi líbila, a na Strašidla se vchystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si zas naopak myslím, že je to moc dobré skóre (a hlavně, čtenářova "hodnota" se neměří počtem přečtených knih :) )

    Knihy z tvého seznamu znám všechny, nečetla jsem ani jednu. Na Palahniuka a Levithana se ale chystám už delší dobu (a na recenzi Strašidel už se těším!).

    Na příští měsíc ti přeju najít a přečíst podobně dobré knihy (soudě dle tvého hodnocení), jako za březen!

    Krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedavno jsem si koupila Half Bad. Doufam, ze to bude stat za to. Tesim se

    OdpovědětVymazat
  7. Analfabetku mám v knihovně, ale pořád jsem se k ní nedostala :/ :D

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat